Monday, June 15, 2009

Kenduri2...


hehehehe..

semalam ahad aku kna duty..kena la kejer dari kol 9am-1pm..bosan..sb mula2 aku mmg lari xmau ikut family aku g kenduri umah sdra aku...kawin di dewan Teluk Pulai Klang..ala yang dekat2 ngan asrama yayasan selangor tu.. malas nk ikut..bis keje aku trus balik umah..sampai dalam kol 1.20pm..ingatkan aku balik nk tdo trus..tup2 mak ngan abg aku paksa gak aku pegi..alahai..malasnya..tapi,,pegi la jugak kan..mmm...ni pic aku dalam kete abg aku ngan anak buah aku yang tomei..tak der perkataan lain...asal dia nampak benda bulat jer,,tak kisah la lampu isyarat ker..tiang ker..tanglong kerrr asal bulat dia mesti tunjuk2 n sebut BALL2..hahahha..

lawak2..nama dia zariff syafie,,tapi aku dari ia kecik aku pggil dia CibOb..hehehe,,then 1 umah pon pggil gak la dia ciBob..hahhaha..

No comments:

Post a Comment