Thursday, June 25, 2009

Interview...

Akhirnya...sekian lama aku menanti...dapat gak aku ke 2nd stage...SPA...aku lulus ujian baru2 ni...so dapat la g interview...wlaupon dia tak panggil aku sebagai Pegawai Tadbir Diplomatik cam kakak aku...tapi aku dapat gak jadi pembantu tadbir N 27 di Jabatan Perkhidmatan Awam..Putrajaya..

Its ok la...gaji,jawatan tak penting dalam hidup aku..yang penting aku dapat Gomen..itu mmg harapan keluarga aku, n diri aku sdri...

Aku akan berkahwin..aku tak mau pening2 pkir mana nk tggal nanti..tunang aku pon tak kisah,,n dia lah yang beriya sangat2 suh aku masuk Gomen gak..
Mungkin ni la katanya rezeki..

walaupon hanya interview tapi aku insyaalah akan usaha dapatkan dan akan dapat gak...heheheh...(kakak aku tolong..)cuma aku risau kan skrang..camna la majikan aku skarang niii...mesti smua sedih..kerana aku adalah penyumbang utama Keuntungan dalam Company aku...

1 comment:

  1. congrates my fren...ko kne g assessment ktne?abg aku dpt gk, kt batu pahat...tp, mase die kawin...die nk mntk postpone...die call INTAN byk kali, x angkat2...

    nextweek jgn lupe dtg umah aku tau...

    ReplyDelete